Atlantis 4 maakt het kampioen lastig16:52 12-06-2017

Op dinsdagavond 6 juni stond voor het door Krijn & Verbruggen gesponsorde Atlantis 4 de laatste wedstrijd op het programma. Deze wedstrijd, tussen ESDO, dat al kampioen is en de nummer laatst van de poule werd een stuk spannender dan van tevoren gedacht. De regen kwam met bakken uit de lucht, “perfect” weer voor de laatste wedstrijd van het seizoen.

Atlantis 4 met in de aanval Saskia Kraan, Milou Schouten, Thomas Bogaard en Gerben Veenhof ging fel van start, waardoor Gerben de 1-0 wist te scoren. Ook de verdediging met Jennifer Haveman, Nancy Kroese, Max Rusman en Dave Both zat er goed bovenop. Toch wist ESDO gelijk te maken. Dit is het spelbeeld wat we zo’n beetje de hele wedstrijd gezien hebben. Het ene team komt een punt voor, het andere team maakt gelijk. Voor rust wist Jennifer nog een schot te scoren en Saskia gooide een doorloopbal door de korf. Dit bracht de ruststand op 3-3.

Na rust bleef het spel hetzelfde. Nog steeds wist geen van beide teams het gat te maken. Coach Frank van der Meer bracht nog 2 verse krachten in. Anouk Röling kwam in het veld voor Jennifer en Martijn de Horde mocht Dave vervangen, maar ook deze 2 spelers konden het verschil niet groter dan 1 krijgen. Uiteindelijk is de eindstand 8-8 geworden. Nancy wist nog een schot te scoren in de 2e helft en Saskia nogmaals een doorloopbal. Invaller Martijn legde er 2 stippen in en Thomas, die vandaag zijn laatste wedstrijd in Atlantis 4 speelde, scoorde nog een schotje.

Al met al een goede wedstrijd van Atlantis 4, dat zo toch nog een puntje pakt in de laatste wedstrijd. Het team wil alle invallers van dit seizoen bedanken, en ook Evelien, die er elke week weer voor zorgde dat het team genoeg spelers had om überhaupt te kunnen spelen. Ook willen we Frank bedanken die ons elke week trainen gaf, en ook Dick die de afgelopen weken zorgde voor een 2e training