Sponsoring Van Walraven Korfbalvereniging Atlantis20:02 10-09-2017
Van Walraven is de nieuwe hoofdsponsor van korfbalvereniging Atlantis. Tijdens de eerste thuiswedstrijd van Atlantis 1 was het logo te bewonderen op de nieuwe gesponsorde teamshirts. Tevens was deze eerste competitiewedstrijd ‘Van Walraven’ de balsponsor.
Atlantis is supertrots dat Van Walraven zich aan de club verbonden heeft.  De kernwaarden van het bedrijf van ‘Van Walraven’ komen overéén met de kernwaarden van Atlantis. Ontspanning en sportiviteit, respectvol met elkaar omgaan waarbij je je kunt ontplooien in een sociaal prettige omgeving.

Dat de spelers van Atlantis 1, met de nieuwe trainer/coach, Arjan Baerveldt zich prima voelden in hun nieuwe omgeving bleek al snel in de eerste competitiewedstrijd.

In de eerste aanval begonnen; Aïsha Keijman, Amy Loman, Berry de Jong en Jeroen Korver. In de eerste verdediging begonnen; Natasja Korver, Joyce Rodenburg, Maarten Helsloot en Jelmer Steen. Al snel pakte Atlantis 1 een voorsprong door doelpunten van de dames. Het geoefende aanvallende spel kon goed uitgevoerd worden en met aanwijzingen vanaf de kant heeft Atlantis kunnen laten zien wat zij in petto hebben voor het komende seizoen.

Atlantis wilde de punten binnenhalen met veel schotkansen en druk in de verdediging. Dit maakte de stand binnen 15 minuten tot 8-2 in het voordeel van het eerste uit Mijdrecht.
De eindstand was uiteindelijk 24-18 voor Atlantis, de punten zijn dik verdiend in Mijdrecht gebleven.