Balsponsor Atlantis 1 – LUNO 117:01 18-09-2017
Op zaterdag 16 september speelde Atlantis 1 een thuiswedstrijd tegen LUNO 1. De balsponsoring werd gedaan door MTC Mijdrecht fysiotherapie, hét medisch training centrum van De Ronde Venen op gebied van Fysiotherapie. Twaalf jaar geleden zijn Peter Egbers en Ruud Verbeek een onderneming gestart met een missie, namelijk om zo veel mogelijk mensen uit de omgeving bij te staan in de behandeling bij klachten aan het bewegingsapparaat. Vandaag de dag werken zij samen met tien therapeuten in een multidisciplinaire setting. Daardoor is MTC Mijdrecht in staat om een uitgebreid zorgaanbod aan te bieden. Zowel sporters als niet-sporters kunnen hier terecht voor behandeling. De behandeling vindt plaats op de praktijk, op het veld of aan huis.

Zowel op de hoofdlocatie op de Stadhouderlaan en op de locatie bij Optisport biedt MTC algemene fysiotherapie, sportfysiotherapie, kinderfysiotherapie, psycho-somatische fysiotherapie, manuele therapie, hydrotherapie, revalidatie. Ook werkt MTC mijdrecht nauw samen met Menschendieck, Logopedie, Acupunctuur en uiteraard alle huisartsen in de omgeving.

Op 3 juli 2017 heeft MTC een nieuwe dimensie gegeven aan de missie door een sponsorovereenkomst aan te gaan met KV Atlantis. Dit betekent dat de therapeuten van MTC mijdrecht de vereniging de komende 3 jaar actief bijstaan in de behandeling van klachten en bij het geven van blessurepreventie tijdens de trainingen.

De door MTC Mijdrecht gesponsorde bal leek Atlantis in ieder geval goed te liggen, er werd met 21-18 gewonnen van het eerste team van LUNO.

Dus ervaart u een beperking tijdens het sporten, heeft u lichamelijke klacht of is er iets misgegaan tijdens de training en wilt u advies, dan kunt u vaak nog dezelfde dag bij MTC terecht voor een afspraak! Of meldt u aan voor het gratis inloopspreekuur op maandag!