Puike overwinning Atlantis 217:02 18-09-2017
Zaterdag 16 september stond voor het door Rabobank gesponsorde Atlantis 2 de thuiswedstrijd tegen Luno 2 op het programma. Een toch wel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht. Ondanks een wat moeizame start werden de punten gemakkelijk in Mijdrecht gehouden. Eindstand 17-10.
De ploeg uit Linschoten begon sterk aan de wedstrijd en wist Atlantis vanaf het begin onder druk te zetten. Dit resulteerde in een 0-4 stand na een paar minuten spelen. Vanaf dat moment nam Atlantis het heft in handen en bepaalde het tempo. Door een hoog tempo te spelen kwamen de bezoekers zo goed als niet meer tot scoren.
Dit resulteerde in een 7-6 ruststand voor de thuisploeg.
In de rust werden de puntjes op de ‘i’ gezet door coach Mark Goverse.
Na rust deed het door Rabobank gesponsorde Atlantis 2 er een schepje bovenop, dit resulteerde tot mooie uitgespeelde kansen. De bezoekers uit Linschoten konden het tempo van Atlantis niet bijbenen. Hierdoor liepen ze snel achter de feiten aan en kon de ploeg uit Mijdrecht steeds verder uitlopen. Door goed samenspel van Atlantis  werden vele kansen gecreëerd en benut. Een fraai afstandschot van Sharon Moen bracht de eindstand op 17-10.

Zaterdag 23 september speelt Atlantis 2 in Rijnsburg tegen Madjoe.