Atlantis E1 verliest laatste veldwedstrijd20:08 15-10-2017
Zaterdag 14 oktober om 12:00 uur begon onder mooie weersomstandigheden de laatste veldwedstrijd in Mijdrecht van het door TTC Projecten B.V. gesponsorde Atlantis E1 tegen Luno E1 uit Linschoten. De E1 had zin in deze laatste wedstrijd.

De gehele competitie waren alle ploegen redelijk aan elkaar gewaagd, van de tot dan toe gespeelde wedstrijden werden er 2 gewonnen, 2 verloren en 1 gelijk gespeeld.
De E1 bestaande uit Simon Brand, Mees van der Lei,  Jayden Griffioen, Flore Dominicus en Carice Verweij hadden eerder tegen Luno E1 gewonnen met 5-4.

Helaas was Simon ziek maar gelukkig kon zijn zusje Willemijne met de wedstrijd meedoen. Na wat aanwijzingen van coach Nina van Schaick en hulpcoach Sam van den Beitel kon de wedstrijd beginnen.

Na een gelijk opgaande eerste helft, met rust stond het 5-5, moest Atlantis E1 toch wennen aan de snelle manier van spelen van Luno E1. Mooie schoten werden gemaakt door de tegenstander maar de E1 kon maar moeilijk de korf bereiken.
Helaas eindigde de wedstrijd in 7-15.
Gelukkig werden de strafworpen wel gewonnen met 4-1!

Nu even lekker genieten van de herfstvakantie en op naar de zaalcompetitie!