Kerstkorfbaltoernooi 2017 op 27 en 28 december17:15 13-11-2017
Op 27 en 28 december zal het jaarlijkse Atlantis Kerstkorfbaltoernooi plaatsvinden. Alle scholen uit Mijdrecht en Wilnis zijn uitgenodigd. Inmiddels zijn de inschrijvingen van de eerste scholen al binnen. Het belooft, zoals elk jaar, weer een gezellig en sportief toernooi te worden. We hopen dat er veel scholen en kinderen mee kunnen doen aan deze leuke activiteit in de kerstvakantie. Tijdens het toernooi kunnen wij iedereen weer zien dat korfbal een super leuke sport is!

Het programma
Woensdagochtend 27 december     Kangoeroe Klup-spelochtend groep 1, 2 en 3
Woensdagmiddag 27 december     Korfbal in 4-tallen groep 4 en groep 5
Donderdagochtend 28 december    Korfbal in 8-tallen groep 7/8
Donderdagmiddag 28 december     Korfbal in 4-tallen groep 6

Wil je graag mee doen aan het toernooi, maar heb je geen uitnodiging gehad via jouw school? Vraag het even na bij de juf/meester of stuur dan een e-mail naar kerstkorfbaltoernooi@kvatlantis.nl met jouw naam, leeftijd en groep. Scholen kunnen zich aanmelden tot en met 30 november.
Natuurlijk hebben we weer veel vrijwilligers nodig. Het is super leuk om te zien dat we elk jaar op zoveel hulp kunnen rekenen! Een dezer dagen zullen de leden weer een e-mail krijgen, met daarin een link voor de enquête. Hierin kun je aangeven of je kan helpen, wanneer je kan helpen en wat voor taken je het liefst zou doen. Het is ook mogelijk om de maatschappelijke stage in te vullen tijdens het toernooi. Als afsluiter gaan we weer lekker uit eten met alle vrijwilligers!