Atlantis C2 is dichtbij de winst13:10 20-11-2017
Zaterdag 18 november stond de C2 klaar voor de wedstrijd tegen SDO C2.
Atlantis speelde met Emma, Denise, Lieke en Lisette in de aanval. Iris, Maura, Myrthe en Femke begonnen in de verdediging. In de tweede helft speelde Luc in de verdediging.
Atlantis maakte een goede start. Al snel werd de wedstrijd geopend met een mooie treffer. Daarna bleken beide teams vrijwel even sterk te zijn. Met een 5  - 6 achterstand ging Atlantis de rust in.
Ook na de rust bleven de teams elkaar in evenwicht houden. Atlantis voerde een paar mooie aanvallen uit, maar de bal draaide helaas een aantal keer weg van de korf.
Het bleef tot het laatst spannend. Het team stond een paar minuten voor tijd op een 6 – 9 achterstand.  Atlantis bleef echter vol voor de winst gaan. Er volgden nog wat fraaie aanvallen wat uiteindelijk een eindstand van 8 – 9 opleverde.
Het team gaat vol vertrouwen de volgende wedstrijd in. Zaterdag 25 november uit tegen Dalto / Klaverblad verzekeringen C4.