Kampioenswedstrijd Atlantis 1, help Atlantis 1 naar de titel11:49 11-02-2018
Aanstaande zaterdag 17 februari speelt Atlantis 1 voor het kampioenschap. Bij winst kan de titel Atlantis niet meer ontgaan. Kom allemaal kijken in Sporthal De Phoenix om 17.50 uur.

Neem je hele team, familie, vriendjes- en vriendinnetjes mee om Atlantis aan te moedigen. Zo staan we met z’n allen achter ons eerste.
Na afloop van de wedstrijd vindt, bij winst, de huldiging plaats in Cafe De Wave, Sporthal De Phoenix. Om 20.30 uur willen we samen met alle aanwezigen ons eerste huldigen.

Een vooraankondiging voor zaterdag 10 maart. Op zaterdag 10 maart vindt het Atlantis kampioenenfeest plaats, waarbij alle kampioenen vanaf de C nogmaals in het zonnetje worden gezet. Het feest begint om half 9 in onze eigen Atlantiskantine.