Atlantis C1 pakt wederom de winst21:24 19-02-2018
Op zaterdag 17 februari gingen de meiden van de C1 vol goede moed naar Sporting West C1, te Amsterdam. Het door TTC Projecten B.V. gesponsorde C1 team heeft inmiddels het kampioenschap al op zak, want in deze zaalcompetitie werden tot nu toe alle wedstrijden gewonnen. Een knappe prestatie van deze getalenteerde meiden!
Toch is het natuurlijk een uitdaging om ONGESLAGEN kampioen te worden en daarvoor moest er ook deze zaterdag gewonnen worden.
In de eerste aanval begonnen: Maud. Rony, Eva en Lisanne
In de eerste verdediging begonnen: Lotte, Sanne, Silke en Cailin
Op de reservebank zat deze keer: Femke

De wedstrijd begon sterk. Atlantis kwam op 0-4 voorsprong, door een doorloopbal van Rony en Lisanne en 2 prachtige schoten van Sanne en Cailin. Sporting West wist er ook één te scoren, maar vlak voor de rust maakte Rony ook een afstandsschot en werd de ruststand dus:  1-5.
Na enige tactische aanwijzingen van de coaches Koen en Iris, gingen de C1 meiden er weer vol tegenaan! Zo liepen ze maar liefst uit tot 1-11 (4 schoten van Lotte, Rony, Eva en Femke (die erin kwam voor Sanne), een doorloopbal van Cailin en een korte kans van Silke).
Sporting West wist nog twee keer te scoren, maar Maud strafte dat direct af met een prachtig afstandschot. En zo werd ook deze wedstrijd met mooie  cijfers gewonnen: 3-12.
Alle speelsters van de C1 hebben deze wedstrijd laten zien dat ze over scorend vermogen beschikken, want iedereen heeft gescoord!

Volgende week wordt de laatste wedstrijd van dit seizoen gespeeld tegen Fiducia C2 te Vleuten. Natuurlijk hopen de meiden ook hier de punten mee te nemen naar Mijdrecht, zodat ze echt ONGESLAGEN en met terechte trots de kampioensmedaille om hun nek kunnen hangen. En mag de sponsor (TTC PROJECTEN B.V.) de beloofde bijdrage voor een dagje Efteling aan de coaches van de C1 overhandigen, zodat het team kan gaan genieten van een ontspannen dagje in de Efteling na deze fantastische prestatie!