Spelochtend: Kangoeroe Klup, F-, E-jeugd11:24 08-03-2018
Op 17 maart is het zo ver! Als sportieve afsluiting van het zaalseizoen organiseert Korfbalvereniging Atlantis een leuke “vriendjes- en vriendinnetjes spelochtend”. Op deze ochtend kom je naar sporthal de Phoenix om samen met een vriendje of vriendinnetje mee te doen aan een spelochtend met leuke en sportieve activiteiten!

De vriendjes- en vriendinnetjesdag is een spelletjesochtend van 10.00-11.00 voor alle Kangoeroes, F-, E-jeugd. Je mag één of meerdere vriendjes of vriendinnetjes meenemen. We gaan ervan uit dat iedereen mee doet!

We zullen zorgen dat de tijd bomvol zit met leuke activiteiten.

Vrijwilligers
We zijn ook op zoek naar vrijwilligers die willen helpen tijdens de spelochtend. Als je wilt helpen kan je dit laten weten door een mailtje te sturen naar aanmelden@kvtalantis.nl of laat het even weten aan Janneke van Ginkel.