Atlantis E1 kampioen in de zaal!07:13 12-03-2018
Zaterdag 10 maart 2018 stond de laatste zaalwedstrijd van Atlantis E1 op het programma.
Dit team, gesponsord door TTC Projecten B.V., had zich gedurende het zaalseizoen van een goede kant laten zien want ze waren al kampioen!

Deze thuiswedstrijd tegen Groen Geel E3 uit Wormer zou echter nog een pittige wedstrijd kunnen worden, de eerdere wedstrijd bij Groen Geel werd door de tegenstander gewonnen met 1 punt verschil. Atlantis E1 kon zich echter ook een verlies permitteren, al zou in dat geval ook Groen Geel nog kans maken op het kampioenschap.

Om 11.05 begon de wedstrijd in Mijdrecht, de E1 was compleet en Carice, Flore, Jayden, Mees en Simon hadden er zin in. Groen Geel was echter erg fanatiek en de kansen lagen redelijk gelijk.
Helaas trok Atlantis E1 uiteindelijk aan het kortste eind want ze verloren de wedstrijd met 10-12.
De strafworpen werden uiteindelijk gewonnen 4-3.

Al waren de spelers wel een beetje teleurgesteld, ze verzamelden zich snel in de ruimte bij de Phoenix want daar zouden ze worden gehuldigd. Na mooie woorden van coördinator Kim Stolk kregen ze allemaal een mooie medaille omgehangen en bloemen. Ook werden natuurlijk de trainers Jurjen Bakker, Fay Trompert en Nina van Schaick bedankt voor hun inzet. Dirk en Anneke Bakker namens sponsor TTC Projecten, gaven de kinderen een mooi aandenken in de vorm van een T-shirt met een foto van het team erop.

Nu op naar het veldseizoen waarbij Atlantis E1 helaas zonder Flore verder gaat. Zij gaat spelen in de D2, uiteraard zal het team haar missen maar we wensen haar veel succes en plezier.
De eerste veldwedstrijd staat gepland op zaterdag 31 maart, om 11.00 uur in Mijdrecht, komt u ook aanmoedigen?