Spannend gelijkspel voor Atlantis E2 08:33 04-04-2018
De E2 is met veel energie en plezier begonnen aan het veldseizoen. In fonkelnieuwe tenues van sponsor Orientrade betraden de meiden onder aanvoering van Fleur het veld. Op deze frisse zaterdagochtend wachtte een duel met Tempo uit Alphen aan de Rijn. In het eerste kwart opende Willemijne de score voor Atlantis met een geplaatst schot. In het tweede kwart verdubbelde zij zelfs de score met een fraaie doorloopbal. In deze fase waren de meiden van de E2, Britt, Fleur, Willemijne, Inge en Sara, Tempo steeds een stapje voor. Het Alphense team werd echter sterker en drong aan. Kort achter elkaar kregen zij twee strafworpen. Beide schoten werden echter gemist. Toch wist Tempo terug in de wedstrijd te komen door 2-2 te scoren. Na mooie punten van Inge en Britt leek Atlantis de winst veilig te stellen, maar het team van Tempo gaf zich nog niet gewonnen. In de laatste minuten van de wedstrijd kwam het team uit Alphen weer gelijk. 4-4 was de einduitslag van deze spannende wedstrijd. Ook de strafworpenserie was onbeslist. Beide teams hadden hard gewerkt en de toeschouwers langs het veld goed vermaakt. Met het delen van de punten was uiteindelijk iedereen tevreden.