Atlantis 2 komt tekort tegen Luno08:12 16-04-2018
Afgelopen zaterdag 14 april speelde Atlantis 2, gesponsord door de Rabobank, tegen Luno 2 in Linschoten. In de trainingen voor deze wedstrijd had coach/trainer Mark Goverse een duidelijke lijn uitgestippeld om iedereen scherp te krijgen tegen dit Luno 2. Atlantis 2 verloor echter deze wedstrijd, door de grote achterstand opgelopen in de 1ste helft.

Atlantis 2 begon sterk en geconcentreerd, wat resulteerde in een snelle 1-0 voorsprong met een simpel uitgespeeld afstandsschot. Maar Luno 2 liet dit niet op zich zitten en kwam meteen terug. Al snel bleek dat in beide vakken Atlantis een “lengte tekort” had, waardoor de afvang moeilijk te pakken was. Atlantis bleef doorkorfballen en pakte een korte tijd een voorsprong van 2 punten. Maar daarna kwam Luno 2 goed op gang en wist 4x achter elkaar te scoren waardoor Atlantis binnen 13 minuten tegen een achterstand van 5-3 keek. Atlantis 2 bleef het moeilijk hebben tegen de vaak fysiek spelende grotere heren, waardoor de rust stand 11-6 werd, met een klein eindsprintje door Luno 2.
Na de rust kwam Atlantis 2 goed uit de startblokken en scoorde 3 doelpunten achter elkaar tot 11-9. Maar kon dit niet vasthouden, Luno 2 bleef mee scoren. Coach Mark Goverse probeerde het tij te keren door al zijn reserves gedurende de 2de helft in te zetten, zij boden zeker weerstand, maar Luno bleef mee scoren. Waardoor de eindstand Luno 2- Atlantis 2 op 18-13 eindigde.
De volgende wedstrijd zal een thuis wedstrijd zijn a.s. zaterdag tegen Madjoe 2 zijn om 14.00 uur.