Atlantis 1 weer een stap dichter bij het kampioenschap07:45 23-04-2018

Zaterdag 21 april stond voor het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 1 de thuis wedstrijd tegen Madjoe 1 op het programma. Het was een zonnige dag, waar iedereen voor de wedstrijd al flink verbrand was, ondanks dat er goed gesmeerd werd met de zonnebrand. De wedstrijdbal werd dit keer gesponsord door Bos Meubelstoffeerderij.
Waar het team in de uitwedstrijd met een 5-0 achterstand begon, was het nu omgekeerd door het goed startende Atlantis 1. Na 20 min stond het 10-0 door de vele scores van de heren en een doelpunt van Janneke. Daarna kreeg Madjoe een strafworp en die werd gescoord. Atlantis ging de rust in met 15-4 als stand. Na rust scoorde Amy gelijk een doelpunt en daarna kwam Madjoe er met 2 doelpunten achter aan. Atlantis bleef doorgaan met aanvallen en goed verdedigen tot het einde, ondanks de warmte. De laatste 2 minuten van de wedstrijd was het prijs schieten en waren het Janneke en Sander die de wedstrijd afsloten met een 26-9 eindstand.
Helaas is Atlantis nog geen kampioen. Maar  kom 12 mei kijken in Vinkeveen om 15:30 voor de streekderby en het kampioenschap!