Atlantis A1 wint met overtuigende cijfers van KZ Danaïden10:46 14-05-2018
Afgelopen zaterdag moest de door Van Walraven gesponsorde A1 afreizen naar Leiden om het op te nemen tegen KZ Danaïden. De thuiswedstrijd werd gewonnen door de Mijdrechtenaren. Aan Atlantis A1 om de klus opnieuw te klaren.

De wedstrijd begon enigszins gelijk opgaand als men kijkt naar het scoreverloop. Dit had er mede mee te maken dat het verdedigend in het begin van de wedstrijd nog niet op orde was. Toen Atlantis anders ging verdedigen was het verschil al snel duidelijk. Al snel liep de ploeg uit Mijdrecht uit naar een 3-7 voorsprong. Deze stand werd alleen nog maar groter naar mate de rust in de buurt kwam. Ruststand: 4-13.

Hoewel het verschil duidelijk was, kon het aanvallend beter. Het was hier en daar ietwat eentonig en er moest meer verrassing in het spel komen. In de tweede helft zagen de coaches, en het meegereisde publiek, met vlagen creatiever en dynamisch spel. Sommige aanvallen gingen nog wat statisch, andere aanvallen spatte het er van af.

De meegereisde reserves; Anouk en Sam mochten ook nog hun minuten maken. Anouk wist een mooi afstandsschot te scoren en Sam heeft twee mooie assists gegeven die door Sander werden verzilverd. Ook Zoë mocht na ellenlang blessureleed weer meedoen. Het team, en natuurlijk zijzelf, was blij dat ze weer terug in het veld stond. Uiteindelijk werd er gewonnen met 7-21.

Op zaterdag 2 juni speelt Atlantis A1 alweer de laatste wedstrijd van het seizoen. Dit keer zullen ze afreizen naar Leiderdorp. Hopelijk reizen er wederom supporters mee om de A1 nog een keer te zien schitteren.