In het heetst van de strijd: Atlantis F1 kampioen!14:16 28-05-2018
Nog voor het middaguur sloeg, had de temperatuur had al tropische waarden bereikt voordat Atlantis F1 aan hun wedstrijd mocht beginnen. DKV uit Diemen was vanochtend de tegenstander. Bij winst zou Atlantis F1 het kampioenschap veilig kunnen stellen. De basisspelers, Lucas Koorn, Melle van Koeverden Brouwer, Fenna Mooij en Daniël van Koeverden Brouwer waren in topvorm. Zij werden deze wedstrijd bijgestaan door de broertjes Levi en Joas Deurloo die een graantje konden meepikken van deze mooie wedstrijd.

Al na een paar minuten was duidelijk dat de F1 vol voor de winst ging. Met snelle balverplaatsingen en mooi samenspel werd de korf makkelijk gevonden door neefjes Melle en Daniël. Dat Atlantis F1 sprongen maakt, was duidelijk te zien; regelmatig werden afstandsschoten afgewisseld met prachtige doorloopbalkansen. Dit alles onder toeziend oog van toegewijde coach Elise van Walraven en inval coach Lynn Loman. Vaste coach Jennifer Veenboer moest helaas gemist worden. Zij speelde zelf die ochtend de belangrijkste wedstrijd van het veldseizoen. De temperatuur steeg zo mogelijk nog iets, maar het spel van Atlantis F1 bleef geweldig om naar te kijken. Fenna Mooij onderschepte verschillende keren de bal als DKV in de buurt van de korf dreigde te komen. Daardoor kon Atlantis weer nieuwe aanvallen laten zien. In de tweede helft kregen de spelers een speciale opdracht, zodat iedereen van het team kon scoren. Door handig samen te spelen konden zo ook Joas en Lucas een doelpunt maken. Aan het eind van het derde kwart was tegenstander DKV zo moe gestreden, dat zij de wedstrijd helaas niet af konden maken. Met een eindstand van 13-5 mocht Atlantis F1 zichzelf kampioen van de veldcompetitie noemen! Lucas, Fenna, Daniël, Melle, Levi en Joas; een topprestatie waar jullie trots op mogen zijn!