Actieve afsluiting korfbalseizoen Atlantisjeugd06:51 11-06-2018
Op zondag 10 juni werd het Atlantis Korfbalseizoen 2017-2018 actief afgesloten voor en door de jeugdteams.

De Jeugd Feestcommissie, bestaande uit Ron, Laura, Amy, Rick en Margriet, had weer haar best gedaan om met behulp van andere enthousiaste Atlantisleden een mooi programma voor alle jeugd in elkaar te zetten.

Eerder dit seizoen was de jeugd namelijk ontzettend actief geweest door heel veel stroopwafels voor de vereniging te verkopen. Als beloning werden de kinderen vandaag in het zonnetje gezet, letterlijk en figuurlijk!

De allerkleinsten gingen onder leiding van Sander en Amy spelletjes doen. De Kangoeroetjes zetten hun beste beentje voor en al snel biggelden de zweetdruppeltjes over hun gezichten.

Ondertussen kon de jeugd van de F, E en D-teams helemaal los gaan op het omgetoverde hoofdveld van Atlantis. Met een lasergun in de hand hebben zij alle obstakels goed gebruikt om de tegenstanders uit te schakelen.

Gezamenlijk hebben de kinderen geluncht met een broodje knakworst, appeltjes en genoeg limonade.

De Kangoeroes hebben bij het naar huis gaan nog een leuke verrassing voor thuis gekregen en de lasergamers kregen een ijsje om af te koelen.

Na het opruimen kon de feestcommissie meteen door naar Poldersport De Kwakel. Daar wachtten 27 kinderen in oude kleding hen op om vervolgens anderhalf uur te survivallen in de polder.

Wat een heerlijke bijkomstigheid dat het ook zulk lekker weer was! Een nat pak halen werd daardoor een stuk minder erg voor de pubers van de A, B, en C-teams. Gelukkig kon aan het eind van het parcours ook gedoucht worden om de modder en het zweet weer weg te wassen.

Zo is er een eind gekomen aan het seizoen 2017-2018. Volgend jaar gaan de kinderen verder in andere teams, met nieuwe coaches. We wensen iedereen weer heel veel korfbalplezier en we hopen iedereen volgend seizoen weer terug te zien bij de feestactiviteiten en natuurlijk bij de stroopwafelverkoop!

De jeugdfeestcommissie.