[Atlantis3] Help!!! Bardienst a.s. zaterdag 14:30 - 16:00
Gita
gitageus op hotmail.com
Zo Sep 15 11:29:34 CEST 2024
Hallo Atlantis 3
voor aanstaande zaterdag hebben we niemand voor achter de bar van 14:30 - einde (ongeveer 16:00)
Het is de shift na afloop van de A1 en tijdens en na de wedstrijd van het 4e.
Nu begreep ik dat jullie wedstrijd verplaatst is (hierdoor kan de shift ook eerder eindigen) en zou het heel fijn zijn als jullie met twee teamgenoten deze bardiensten op je kunnen nemen
als je dit wilt doen kun je dat mij laten weten door een reactie op deze mail of je naam noteren in de google sheet
Het zou zonde zijn als we de bar gesloten moeten houden die dag.
Alvast bedankt
Groetjes Gita Geusebroek
Het rooster kan ingevuld worden via deze link:
https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Fspreadsheets%2Fd%2F1ZA-U_YFqRPoHRYiUw4mD15UPK--1fI1H1RmxEen3ZHo%2Fedit%3Fusp%3Dsharing&data=05%7C02%7C%7Cb1386e35c1e24631089308dcc150a896%7C84df9e7fe9f640afb435aaaaaaaaaaaa%7C1%7C0%7C638597799363324186%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=Kc2DAmO%2FpGmiB6a1L1PsPGBFThpfGbE%2Flyufz7JTEPI%3D&reserved=0<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZA-U_YFqRPoHRYiUw4mD15UPK--1fI1H1RmxEen3ZHo/edit?usp=sharing>
In de kolom „Wie” kun je je naam noteren bij het tijdsblok waarin je achter de bar wilt/kunt staan
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis3_kvatlantis.nl/attachments/20240915/f0c4321e/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis3
maillijst