From snuffel16 op gmail.com Mon Jun 8 19:01:38 2026 From: snuffel16 op gmail.com (Wendy Tromp) Date: Mon, 8 Jun 2026 19:01:38 +0200 Subject: [Atlantis3] Zin in stroopwafels? We hebben er een paar over! Message-ID: Hallo allemaal, Na de zeer geslaagde stroopwafelverkoop van afgelopen vrijdag hebben we nog een klein aantal dozen over! Als je geen stroopwafels had gekocht omdat een hele doos te veel voor je was, grijp dan nu je kans, de restpartij gaat nu per 5 pakjes. Je betaalt dan 12,50, dat is dus 2,50 per pakje. Zo kun je toch nog genieten van onze stroopwafels! Zolang de voorraad strekt zijn ze te bestellen via onze webwinkel op https://teleuk.nl/ Na je bestelling nemen wij contact met je op over de levering. Alvast bedankt voor jullie steun! groetjes van de stroopwafelcommissie (Wendy, Sandra en Jessy) ------------- volgend deel ------------ Een HTML-bijlage is gescrubt... URL: