<div dir="ltr">Beste allemaal,<div><br><div>Op vrijdag 31 mei a.s. kunnen de bestelde stroopwafels buiten bij de kantine worden opgehaald. Tussen 18.30 en 20.15 uur kunt u terecht om de pakjes en/of dozen, plus de verkooplijst op te halen.</div></div><div>Veel uitdeel plezierĀ en eet smakelijk alvast!</div><div><br></div><div>groeten van de Stroopwafelcommissie</div></div>