<div dir="ltr"><div class="gmail_quote gmail_quote_container"><div dir="ltr">Hi!<div><br></div><div>Naar aanleiding van eerder gestuurde mail nog even het volgende aangezien de mail techniek het een beetje in de steek laat.</div><div><br></div><div>Wil je je aanmelden voor het Stratenkorfbal toernooi en/of voor de BBQ mail dan naar;</div><div><a href="mailto:jkorver38@gmail.com" target="_blank">jkorver38@gmail.com</a></div><div><br></div><div>Of stuur een appje naar;</div><div>0613588118</div><div><br></div><div>Dank jullie wel alvast!</div><div><br></div><div>Met een glimlach,</div><div><br></div><div>Jeroen Korver</div><div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">---------- Forwarded message ---------<br>Van: <strong class="gmail_sendername" dir="auto">Jeroen Korver</strong> <span dir="auto"><<a href="mailto:jkorver38@gmail.com" target="_blank">jkorver38@gmail.com</a>></span><br>Date: wo 28 mei 2025 om 10:36<br>Subject: Zaterdag 14 juni Afsluiting 2024-2025 Stratenkorfbal + BBQ + Feest<br>To:  <<a href="mailto:atlantis4@kvatlantis.nl" target="_blank">atlantis4@kvatlantis.nl</a>><br></div><br><br><div dir="ltr"><div dir="ltr">Hi allemaal!<div><br></div><div>Het korfbalseizoen 2024-2025 is alweer bijna ten einde en dus hoort daar ook ouderwets een passende afsluiting hiervan erbij.</div><div><b><br></b></div><div><b>Stratenkorfbal toernooi</b></div><div><b>14 juni</b> is deze afsluiting bij KV Atlantis met het weer terugkerende <b>Stratenkorfbal toernooi</b>.</div><div>Dit toernooi, bestaande uit teams van actieve en niet actieve leden, zal beginnen om 13:30 en eindigen richting het einde van de middag.</div><div>Je kunt je met je team nog aanmelden voor het toernooi tot en met <b>Maandag 9 juni. </b>Dat kun je doen door je aan te melden via de website bij activiteiten en daarbij de Stratenkorfbal activiteit je team op te geven. Ook mag je mij persoonlijk contacten door op dit mailtje te reageren of eventueel een appje naar mij privé te sturen.</div><div>Om een zo leuk mogelijk toernooi te kunnen maken hebben we nog wel wat teams nodig! Mocht je nou bezig zijn geweest om een team te organiseren en net wat tekort te komen qua bezetting dan kun je dit bij mij aangeven en wie weet dat we wel twee teams kunnen samen voegen tot 1 team om zo veel teams mogelijk te maken.</div><div><br></div><div><b>BBQ</b></div><div>Na het toernooi is het mogelijk om te komen eten bij de club. Er zal een BBQ geregeld worden waarbij er voldoende te eten is voor iedereen, maar ook hiervoor willen we graag je aanmelding ontvangen. Doe je nou mee aan het toernooi dan zal ik de vraag aan de team captain uitzetten om het aantal eters bij mij door te geven. </div><div>Doe je nou niet mee aan het toernooi, maar vind je het wel heel leuk om gezellig met iedereen te komen eten en het afgelopen seizoen of andere zaken te bespreken dan kan dat ook zeker. In dit geval kan je op deze mail reageren of mij een bericht sturen met je naam en voor hoeveel eters je je wilt aanmelden. </div><div>De kosten voor het eten zullen zijn <span style="color:rgb(71,71,71);font-family:Arial,sans-serif;font-size:14px"><b>€12,50</b></span> per persoon.</div><div><br></div><div><b>Feest</b></div><div>Dan wanneer alle buikjes gevuld zijn wordt de dag en avond passend afgesloten in de kantine waar er wederom gezellig gepraat en gedronken kan worden, maar wie weet ook wel de voetjes van de vloer kunnen gaan en de stembanden een beetje getraind. </div><div><br></div><div>Al met al dus een dag waarvan ik hoop dat jij erbij bent! </div><div><br></div><div>Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!</div><div><br></div><div>Met een glimlach,</div><div><br></div><div>Jeroen Korver</div><div><br></div></div>
</div>
</div></div></div>
</div></div>