[Atlantis4] 4 wedstrijd van 05/09

atlantis4 op kvatlantis.nl atlantis4 op kvatlantis.nl
Di Sep 1 10:47:46 CEST 2020


Hoi Evelien,

Even een update, geen blessure meer hier.
Alle trainingen voluit mee gedaan en gewoon 40 min gespeeld afgelopen zaterdag. 🙂
Op naar een beter seizoen voor mij dan de afgelopen 2 jaar.

Groetjes Anouk

________________________________
Van: Atlantis4 <atlantis4-bounces op kvatlantis.nl> namens atlantis4 op kvatlantis.nl <atlantis4 op kvatlantis.nl>
Verzonden: dinsdag 1 september 2020 08:41
Aan: Atlantis 4 <atlantis4 op kvatlantis.nl>
CC: STC <stc op kvatlantis.nl>
Onderwerp: [Atlantis4] 4 wedstrijd van 05/09


Hallo allemaal,



Voor de wedstrijd van zaterdag 05 september:

Geblesseerd: geen

Afwezig: geen

Verzamel-of vertrektijd:



Ik wil graag een contactpersoon met wie ik mijn vragen kan bespreken. Willen jullie dit zsm doorgeven aan mij?

Als je geblesseerd bent laat het mij zsm weten ook als je weer een halve wedstrijd kan spelen. Als jullie op vakantie gaan of een wedstrijd niet kunnen spelen laat het mij zsm weten. (al is het voor 2021)

Je kan je afmelden via de mail evelien.van.senten op kvatlantis.nl<mailto:evelien.van.senten op kvatlantis.nl> of mobiel 06-12554996 of via whatsapp.



 Ik hoor wel weer van jullie.



Groeten,

Evelien


------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis4_kvatlantis.nl/attachments/20200901/b55edac6/attachment.html>


Meer informatie over de Atlantis4 maillijst