[Atlantis4] Midweek Morgen!!
atlantis4 op kvatlantis.nl
atlantis4 op kvatlantis.nl
Ma Okt 18 12:41:47 CEST 2021
Hoi Marianne,
Ik kan wel invallen.
Nancy
On Mon, 18 Oct 2021, 10:42 , <atlantis4 op kvatlantis.nl> wrote:
> Beste allemaal,
> Het is nog steeds niet gelukt om voor morgen een compleet team in het veld
> te krijgen voor de midweekwedstrijd.
> Alhoewel ik me realiseer dat het jullie trainingsavond is kom ik dus toch
> weer bij jullie uit om te proberen de wedstrijd toch door te kunnen laten
> gaan.
> Twee spelende dames en een reserve heer en dame...
>
>
> Ik hoor graag van jullie.
>
> Marianne
> --
> Atlantis4 mailing list
> Atlantis4 op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis4_kvatlantis.nl
>
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis4_kvatlantis.nl/attachments/20211018/9df1a324/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis4
maillijst