[Atlantis4] MW2
atlantis4 op kvatlantis.nl
atlantis4 op kvatlantis.nl
Ma Sep 13 18:35:38 CEST 2021
Ja ik wil wel
Verzonden vanaf mijn Galaxy
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: atlantis4 op kvatlantis.nl
Datum: 13-09-2021 18:34 (GMT+01:00)
Aan: atlantis5 op kvatlantis.nl, atlantis4 op kvatlantis.nl
Onderwerp: [Atlantis4] MW2
Goedenavond,
Is een van de heren van 4 of 5 bereid om morgen als 5e heer voor het MW 2 team achter de hand te zijn. Zij spelen om 20.00 uur thuis.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marianne
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis4_kvatlantis.nl/attachments/20210913/c3ffd12c/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis4
maillijst