[Atlantis4] wedstrijden vrijdag en zaterdag
atlantis4 op kvatlantis.nl
atlantis4 op kvatlantis.nl
Do Jan 27 11:52:01 CET 2022
Hallo Marianne,
Ik kan voorlopig nog niet invallen bij 4 of 5
In december heb ik corona gehad en nog niet helemaal 100%.
Groetjes Anouk
________________________________
Van: Atlantis4 <atlantis4-bounces op kvatlantis.nl> namens atlantis4 op kvatlantis.nl <atlantis4 op kvatlantis.nl>
Verzonden: dinsdag 25 januari 2022 19:14
Aan: atlantis4 op kvatlantis.nl <atlantis4 op kvatlantis.nl>; atlantis5 op kvatlantis.nl <atlantis5 op kvatlantis.nl>; midweek1 op kvatlantis.nl <midweek1 op kvatlantis.nl>
Onderwerp: [Atlantis4] wedstrijden vrijdag en zaterdag
Beste allemaal,
Ik begrijp dat jullie onderling de communicatie op gang hebben gebracht of jullie je team zaterdag volledig in het veld kunnen krijgen.
Ik heb dezelfde vraag bij de tegenstanders neergelegd.
Jullie horen zodra ik van hen antwoord krijg.
Je begrijpt dat ik graag zo spoedig mogelijk hoor wie er NIET beschikbaar is.
Groeten,
Marianne Koerselman
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis4_kvatlantis.nl/attachments/20220127/1ad5f9df/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis4
maillijst