[Atlantis4] Midweek

atlantis4 op kvatlantis.nl atlantis4 op kvatlantis.nl
Ma Mrt 7 17:35:52 CET 2022


Beste mensen (en voornamelijk de heren maar ook de dames),

Morgen speelt midweek 1 na jullie training een wedstrijd. Ze missen daar
Berry en zouden dus een extra heer (heren) langs de lijn kunnen gebruiken.

Een groter probleem ligt bij midweek 2. Zij moeten woensdag naar Utrecht (
verzamelen 19.40 uur) en  hebben daar door de blessure van Barry en
vakantie van Rob en KLaas maar twee heren. Ook een dame extra is daar zeer
gewenst.

Ik weet dat er heel vaak een beroep op jullie wordt gedaan ( en is de
bereidheid van de midweekteams om bij jullie in te vallen niet erg groot)
maar het zou toch mogelijk moeten zijn om met een volledig team op pad te
gaan.

Zouden jullie mij per omgaande kunnen melden waar jullie zouden willen
helpen?

Dan nog een bericht voor het vierde over de wedstrijd van 26 maart.
Ik heb ondertussen begrepen dat jullie die dag liever feest willen vieren
en ik ben met Tempo in overleg om een ander tijdstip te zoeken. Omdat
jullie verder alle zaterdagen spelen probeer ik dat voor een doordeweekse
avond. Jullie horen nog.

Ik hoor graag van jullie over het invallen in de midweekteams!

Groeten,
Marianne
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis4_kvatlantis.nl/attachments/20220307/edd65f98/attachment.html>


Meer informatie over de Atlantis4 maillijst