<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>Het veldseizoen voor de meeste teams zit erop (of na woensdag)</p><p>Alleen de senioren 1, 2 en 3 spelen pas op zaterdag 26 oktober hin laatste wedstrijd.</p><p><br></p><p>De jeugdteams hebben hun laatste trainingen op het veld in de komende week.</p><p>Daarna zijn zij 2 weken vrij af</p><p><br></p><p></p><p>De trainingen in de zaal beginnen op maandag 4 november (zie bijgaand trainingsschema)</p><p><br></p><p>Ook de Breedtekorfbalteams (Sen 4/5, Midweek1/2) en de recreanten zijn vrij in de week van 21 oktober en 28 oktober. Als er toch teams zijn die willen door trainen graag even overleg met de STC</p><p><br></p><p>De selectieteams (senioren 1,2 en 3) trainen door tot 26 oktober, omdat dan hun laatste wedstrijd is.</p><p>Ik heb begrepen dat zij in de week 28 oktober een weekje rust nemen en dan ook starten op 4 november in de zaal met trainen</p><p><br></p><p>16 november zijn de oefenwedstrijden (MW2 op 12 november). Het programma komt deze week op de site te staan.</p><p>23 november begint de competitie ( het definitieve programma wordt 7 november door de bond gepubliceerd)</p><p><br></p><p>Als er nog vragen zijn mail deze dan even naar stc@kvatlantis.nl<br></p><p><br></p><p>Gr</p><p>Hans Klijn</p><p>(namens de STC)</p></body></html>