<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>In de kerstvakantie (periode 23/12-3/1) zullen de meeste trainingen niet doorgaan</p><p><br></p><p>Alleen op maandag 23 december zal er nog een trainingsavond zijn.</p><p>Dit betekent dat de teams die normaal op de maandagavond trainen op de normale tijden hun training hebben</p><p><br></p><p>Gr</p><p>Hans Klijn</p><p>namens de TC</p></body></html>