<html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=NL link=blue vlink="#954F72" style='word-wrap:break-word'><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Beste allemaal,</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Of we dit seizoen nog aan wedstrijden toekomen? Ook wij hebben helaas geen idee. We hopen natuurlijk van harte dat er vanaf april nog een kleine competitie start. Voorzichtig proberen we weer wat te trainingen buiten te organiseren op vrijwillige basis en conform richtlijnen, maar ook dat is lastig met een voorlopige avondklok en weersafhankelijk. Houd je mail/app en de website dus goed in de gaten.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Als STC gaan wij – net zoals andere jaren – rond deze tijd starten met het inventariseren van de wensen/meningen van de spelers voor het nieuwe seizoen.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Zoals gebruikelijk ontvangen jullie bijgaand de vragenlijst met het verzoek op korte termijn, doch uiterlijk 25 februari a.s., te reageren.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>We vertrouwen op jullie medewerking.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Groeten namens de STC</p><p class=MsoNormal>Wilma</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Verzonden vanuit <a href="https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986">Mail</a> voor Windows 10</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>