<div dir="ltr">Beste mensen,<div><br></div><div>De nieuwe start van de competitie gaat met nogal wat problemen gepaard. Afgelopen zaterdag is het vierde , mede dankzij de hulp van Saskia, toch nog door kunnen gaan. Het vijfde had kunnen spelen maar de tegenstander had teveel zieken om een team op de been te krijgen. Vrijdagavond was het voor Atlantis niet mogelijk om een midweekteam in het veld te krijgen.</div><div>Ook zijn er een aantal jeugdwedstrijden niet doorgegaan.</div><div>Gelukkig heeft het vijfde wel kunnen trainen zaterdag.</div><div>Midweek 1 gaat morgen met de nodige invallers uit het vierde en vijfde en de A het veld in.</div><div>Ik denk dat het de komende week elke keer weer een uitdaging zal zijn om de teams in het veld te krijgen.</div><div><br></div><div>Ik hoop dat we met de hulp van de niet-zieken en geblesseerden de komende week toch de teams in het veld kunnen krijgen.</div><div><b><br></b></div><div><b>Even één wedstrijd tegelijk:</b></div><div><b>Aanstaande woensdag</b> staat er voor Midweek 2 een wedstrijd tegen Koveni in Nieuwegein gepland. 21.00 uur</div><div><b>Er zijn daar nog één spelende heer en een reserve dame en heer nodig.</b></div><div><b><br></b></div><div><b>Zouden jullie mij alsjeblieft per omgaande willen mailen / bellen of appen of je hier iets kunt betekenen??</b></div><div><b><br></b></div><div>Alvast heel hartelijk bedankt.</div><div><br></div><div>Marianne</div></div>