<div dir="ltr"><div>Beste spelers van de selectie het 3e en het 4e,</div><div><br></div><div>Voor de mensen die er nog niet waren bij de eerste trainingen.</div><div><br></div><div>Voor als er problemen zijn, of ergens mee zit, kan je altijd bij mij terecht. Neem dan even persoonlijk contact op. Dit kan zijn met een medespeler of coach bijvoorbeeld. </div><div><br></div><div>Even ter informatie voor onder anderen de nieuwe mensen die er bij gekomen zijn.</div><div><br></div><div>Groetjes Mark <br></div><div><br></div><div><br></div></div>