[Atlantis6] Fwd: inventarisatie voor seizoen 2024-2025
atlantis6 op kvatlantis.nl
atlantis6 op kvatlantis.nl
Vr Nov 24 19:19:11 CET 2023
Hallo allemaal
Niet iedereen heeft de inventarisatie nog ingevuld.
Willen degene die het nog niet gedaan hebben die het alsnog doen voor 30 november
vast bedankt
gr
Hans > Op 05-11-2023 15:13 schreef Hans Klijn <hans.klijn op ziggo.nl>:
>
>
>
>
> Hallo allemaal
>
>
> De STC is al begonnen met de voorbereidingen voor volgend seizoen.
> Zouden jullie het formulier (te openen via onderstaande link) opkorte termijnwillen invullen.
>
>
> Vast bedankt voor jullie medewerking
>
>
> gr
> Hans > > ---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
> > Van: Hans Klijn <hans.klijn3641 op gmail.com>
> > Aan: "hans.klijn" <hans.klijn op ziggo.nl>
> > Datum: 05-11-2023 15:07
> > Onderwerp:
> >
> >
> >
> >
> > https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3W3jqgp6_XWS81MPr7QrhC82iqGrfE4timc-s_XOkxcv9gg/viewform >
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/atlantis6_kvatlantis.nl/attachments/20231124/7f28d467/attachment.html>
Meer informatie over de Atlantis6
maillijst