[Atlantis6] Trainen op de zaal op donderdag
atlantis6 op kvatlantis.nl
atlantis6 op kvatlantis.nl
Do Jun 6 08:06:26 CEST 2024
Hoi Hans,
Thuis heb ik afgesproken dat ik minimaal 1x in de week kan trainen.
Dit verschilt per week of het op dinsdag of donderdag kan.
Dus ik kan niet beloven dat ik elke donderdag kom trainen.
Groetjes Marinda
> Op 5 jun 2024 om 21:23 heeft atlantis6 op kvatlantis.nl het volgende geschreven:
>
>
> Hallo spelers van 5/6
>
> Heb met Klaas gesproken over de zaaltrainingen.
>
> Er is net als vorig seizoen alleen evt op de donderdag van 21.00 uur - 22,00 uur de mogelijkheid is voor de 2e training. (1/3 zaal)
>
> Klaas geeft aan dat hij dit alleen wil huren als er voldoende animo is. Afgelopen zaalseizoen zijn er ook een aantal avonden geweest dat het leeg stond om dat er te wei nig animo was.
>
> Dus daarom wil ik van een ieder horen wie de intentie heeft om elke donderdag te gaan trainen op donderdag, op de genoemde tijd.
>
> Graag uiterlijk zaterdag een reactie.
>
> Gr
> Hans
>
>
>
> --
> Atlantis6 mailing list
> Atlantis6 op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis6_kvatlantis.nl
Meer informatie over de Atlantis6
maillijst