<div dir="ltr"><br><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">---------- Forwarded message ---------<br>Van: <b class="gmail_sendername" dir="auto">Laura Bijlhouwer</b> <span dir="auto"><<a href="mailto:laurabijlhouwer@hotmail.com">laurabijlhouwer@hotmail.com</a>></span><br>Date: ma 28 nov. 2022 om 12:12<br>Subject: Informatie wedstrijd Atlantis 6<br>To: <a href="mailto:stc@kvatlantis.nl">stc@kvatlantis.nl</a> <<a href="mailto:stc@kvatlantis.nl">stc@kvatlantis.nl</a>><br></div><br><br><div class="msg5299775400272021243">
<div dir="ltr">
<div style="font-family:Calibri,Helvetica,sans-serif;font-size:12pt;color:rgb(0,0,0);background-color:rgb(255,255,255)">
<span style="font-size:12pt;margin:0px;background-color:rgb(255,255,255)">Beste wedstrijdsecretaris,</span>
<div style="font-size:12pt;margin:0px;background-color:rgb(255,255,255)">
<br>
Aanstaande zaterdag (3 december) speelt Atlantis 6 tegen Vlug & Vaardig 3 bij ons thuis in Sporthal de Weeren. Helaas hebben wij sinds de coronatijd geen kantine meer in onze sporthal. Dit betekent dat er geen eten en drinken gekocht kan worden voor, tijdens
en na de wedstrijd. Onze excuses hiervoor. <br>
Mocht er toch behoefte zijn om wat eten of drinken te kopen, komt het team onderweg naar de sporthal een supermarkt (Dirk van de Broek tegen) tegen. Deze is gevestigd aan het begin van de straat, voordat je naar de sporthal rijdt. Mochten er nog vragen zijn,
dan hoor ik het graag!<br>
<br>
Vriendelijke groet,<br>
Laura Bijlhouwer<br>
(wedstrijdsecretaris Vlug & Vaardig)</div>
<br>
</div>
</div>
</div></div></div>