<div dir="auto">Beste Hans,</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Ik kan helaas niet beloven om elke donderdag om die tijd aanwezig te zijn.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Dus nee, ik heb niet de intentie om elke donderdag te trainen.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Met vriendelijke groet,</div><div dir="auto">Ilse van Kempen</div><div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Op wo 5 jun 2024 om 21:23 schreef <<a href="mailto:atlantis6@kvatlantis.nl">atlantis6@kvatlantis.nl</a>><br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>

  
   
 
 <div>
  <div>
   Hallo spelers van 5/6
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   Heb met Klaas gesproken over de zaaltrainingen.
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   Er is net als vorig seizoen alleen evt op de donderdag van 21.00 uur - 22,00 uur de mogelijkheid is voor de 2e training. (1/3 zaal)
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   Klaas geeft aan dat hij dit alleen wil huren als er voldoende animo is. Afgelopen zaalseizoen zijn er ook een aantal avonden geweest dat het leeg stond om dat er te wei nig animo was.
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   Dus daarom wil ik van een ieder horen wie de intentie heeft om <strong>elke donderdag</strong> te gaan trainen op donderdag, op de genoemde tijd.
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   <strong>Graag uiterlijk zaterdag een reactie.</strong>
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
   Gr
  </div> 
  <div>
   Hans
  </div></div><div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
    
  </div> 
  <div>
    
  </div>
 </div>
-- <br>
Atlantis6 mailing list<br>
<a href="mailto:Atlantis6@kvatlantis.nl" target="_blank">Atlantis6@kvatlantis.nl</a><br>
<a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis6_kvatlantis.nl" rel="noreferrer" target="_blank">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis6_kvatlantis.nl</a><br>
</blockquote></div></div>