<div dir="ltr">Hallo allemaal,<div><br>Na de zeer geslaagde stroopwafelverkoop van afgelopen vrijdag hebben we nog een klein aantal dozen over!</div><div><br>Als je geen stroopwafels had gekocht omdat een hele doos te veel voor je was, grijp dan nu je kans, de restpartij gaat nu per 5 pakjes. Je betaalt dan 12,50, dat is  dus 2,50 per pakje. Zo kun je toch nog genieten van onze stroopwafels!</div><div>  <br>Zolang de voorraad strekt zijn ze te bestellen via onze webwinkel op <a href="https://teleuk.nl/">https://teleuk.nl/</a><br><br></div><div>Na je bestelling nemen wij contact met je op over de levering.<br><br></div><div>Alvast bedankt voor jullie steun!<br><br></div><div>groetjes van de stroopwafelcommissie (Wendy, Sandra en Jessy)<br></div></div>