[Cpr.kvatlantis] Opruimactie Atlantisruimtes
cpr.kvatlantis op kvatlantis.nl
cpr.kvatlantis op kvatlantis.nl
Di Aug 1 14:17:10 CEST 2023
Goedemiddag allen,
Bij de laatste bestuursvergadering is het onderwerp een opruimactie ter sprake gekomen. Nu Kees weg is zijn vaak een aantal ruimtes echt een zooitje. We zullen dit ook bij de vereniging weer onder de aandacht brengen. Daarnaast hebben we bij Atlantis een aantal ruimtes EHBO hok, bestuurskamer etc waar we in de afgelopen jaren als Commissies dingen hebben verzameld en hebben opgeslagen. Normaal hadden wij Kees van der Zijden natuurlijk altijd die hier zoveel mogelijk orde in hield.
Nu Kees is er niet meer is om dit te doen willen we vanuit het bestuur graag een opruimactie organiseren. We gaan deze ruimtes door en kijken wat we als commissie daadwerkelijk nog nodig hebben zodat we alle ruimtes even opnieuw kunnen ordenen en eventueel opruimen.
Ons idee was om op zaterdag 19 augustus om 10:00 met alle commissies hier even gezellig onze schouders eronder te zetten zodat we opgeruimd en wel het nieuwe seizoen kunnen gaan starten.
Niet iedereen hoeft hier bij aanwezig te zijn maar als er per commissie minstens 2 mensen kunnen aanhaken dan maken veel handen licht werk.
@saskia en Edwin ik heb jullie even toegevoegd vanuit CCZ als jullie niet kunnen dan hoor ik graag wie ik even kan benaderen vanuit CCZ om dan te helpen.
Als iemand een labelmaker thuis heeft die we kunnen gebruiken zou dat heel fijn zijn.
Graag hoor ik wie er aanwezig zullen zijn op 19 augustus.
Alvast bedankt!
Namens het bestuur
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/cpr.kvatlantis_kvatlantis.nl/attachments/20230801/1f740498/attachment.html>
Meer informatie over de Cpr.kvatlantis
maillijst