<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body dir="auto">
<div>Hoi Dirk en Anneke,</div>
<div id="AppleMailSignature"><br>
</div>
<div id="AppleMailSignature">Dat idee had ik al. Geniet nog even heerlijk van jullie vakantie, we geven het team jullie felicitaties door!</div>
<div id="AppleMailSignature"><br>
</div>
<div id="AppleMailSignature">Bedankt voor jullie ondersteuning!</div>
<div id="AppleMailSignature"><br>
Gr. Arjan</div>
<div><br>
Op 2 mrt. 2017 om 08:12 heeft Anneke Bakker-Stoek <<a href="mailto:anneke.stoek@versatel.nl">anneke.stoek@versatel.nl</a>> het volgende geschreven:<br>
<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
<div><span></span></div>
<div>
<div></div>
<div>Goedemorgen Arjan,</div>
<div>Hartelijk dank voor de uitnodiging. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om de huldiging van deze toppers bij te wonen omdat wij in Oostenrijk zijn en in de nacht terug rijden naar Nederland.</div>
<div>Wij hopen dat jullie namens TTC de kampioenen willen feliciteren!</div>
<div>Met hartelijke groet,</div>
<div>Dirk en Anneke.</div>
<div><br>
Op 1 mrt. 2017 om 23:13 heeft Arjan Veenboer <<a href="mailto:aveenboer@hotmail.com">aveenboer@hotmail.com</a>> het volgende geschreven:<br>
<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
<div id="divtagdefaultwrapper" style="font-size:12pt;color:#000000;font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif;" dir="ltr">
<div style="color: rgb(33, 33, 33); font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 15px;">
<font face="Calibri">Beste Dirk en Anneke,<br>
</font></div>
<div style="color: rgb(33, 33, 33); font-family: wf_segoe-ui_normal, 'Segoe UI', 'Segoe WP', Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 15px;">
<font face="Calibri">
<div><br>
</div>
<div>Ik wil jullie namens Korfbalvereniging Atlantis van harte uitnodigen voor de <span id="0.46308234171010554">huldiging</span> van ons C1 team dat door jullie als shirtsponsor wordt ondersteund. De C1 is kampioen geworden en dit willen wij uiteraard het
 liefst met het team, de trainers, de sponsor en zoveel mogelijk publiek aanstaande zaterdag (4 Maart) vieren.</div>
<div>
<div><br>
</div>
<div>De <span id="0.957924887072295">huldiging</span> zal om 11:00 plaatsvinden in de kantine van onze vereniging waar het team zal worden gefeliciteerd met deze prestatie en jullie zullen worden bedankt voor jullie ondersteuning. De <span id="0.9169101812876761">huldiging</span> zal
 naast de felicitaties worden gebruikt voor het eten van iets lekkers en het nuttigen van een drankje om het succesvolle binnenseizoen voor dit team gepast te vieren!</div>
<div><br>
</div>
<div>Kunnen jullie ons aub laten weten of jullie aanwezig kunnen zijn bij de <span id="0.894061435945332">huldiging</span>?</div>
<div><br>
</div>
<div>Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie.</div>
<div><br>
</div>
<div>Met vriendelijke groet,</div>
<div><br>
</div>
<div>Namens de CPR commissie van KV Atlantis</div>
<div>Arjan Veenboer</div>
</div>
</font></div>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote>
</body>
</html>