<div dir="auto">Beste bestuursleden,<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Gisteren hebben wij onze eerste commissievergadering gehad. Zoals jullie weten is Ralph er na 1 jaar alweer mee gestopt omdat het toch niet zijn ding was. </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Miranda, Bart en Wilma zijn nu nog over. Zoals eerder aangegeven zijn zij allen niet enthousiast over "het zoeken en benaderen van sponsoren". </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Gisteren hebben we ons bezig gehouden met de verdeling sponsorshirts, (kwaliteit) van de reklameborden en de lopende sponsorcontracten en gekeken op welke (aflopende) contracten er actie genomen moet worden. Ook de wedstrijdverslagen zijn ter sprake geweest. Verder dan dit komen wij momenteel niet.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Conclusie is dat wij dus eigenlijk 1 a 2 nieuwe commissieleden zoeken die affiniteit hebben met het zoeken en benaderen van sponsoren. </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Vandaar dat we nu bij jullie als bestuur aankloppen. </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Deze personen zijn wel nodig om de taken uit te voeren waar deze commissie oorspronkelijk voor is bedoeld.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Wij horen graag over hoe nu verder.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Groeten</div><div dir="auto">Miranda</div><div dir="auto">Bart</div><div dir="auto">Wilma</div></div>