[J11] Zaal J10 en J11

melissa_vdstap melissa_vdstap op casema.nl
Ma Okt 27 13:30:47 CET 2025


Beste ouders van de J10 en J11,
We hebben in deze jeugdlaag twee nieuwe leden mogen verwelkomen, waar we heel blij mee zijn! Hierdoor zijn de teamsamenstellingen iets verandert voor de zaal. Waarbij we sinds dit seizoen rekening moeten houden met de leeftijden van de kinderen. 
J10: Lasse, Fae, Zoë, Fayèn en Hajar
J11: Scott, Mark, Roos, Fleur, Oliwia, Wiktoria en Fernando.
Ik hoor jullie denken, waarom 7 spelers in de J11? Dit is een bewuste keuze. Doordat de speeltijden in de zaal vroeg op de dag zal plaats vinden, zal een speler uit de J11 die zwemles heeft, weinig wedstrijden kunnen spelen en zo blijven er zes spelers over wat heel fijn is. 
Hoe beide teams het afgelopen veldseizoen zijn begonnen is iets om trots op te mogen zijn. Laten we er met elkaar ook een mooi zaalseizoen van maken.
Tot in de zaal!
Groetjes,
Melissa (namens de JTC)Verzonden vanaf mijn Galaxy
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/j11_kvatlantis.nl/attachments/20251027/73edfc45/attachment.html>


Meer informatie over de J11 maillijst