<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
</head>
<body>
<div class="default-style">
<div class="default-style">
Hallo ouders/spelers
</div>
<div class="default-style">
</div>
<div class="default-style">
In de kerstvakantie (22/12 t/m 2/1) zal er door de J6 t/m J11 niet getraind worden.
</div>
<div class="default-style">
</div>
<div class="default-style">
Vanaf maandag 5 januari zal er weer getraind worden volgens het normale schema
</div>
<div class="default-style">
</div>
<div class="default-style">
Gr
</div>
<div class="default-style">
Hans Klijn
</div>
<div class="default-style">
(namens de JTC)
</div>
<div class="default-style">
</div>
<div class="default-style">
</div>
</div>
</body>
</html>