[J9] Start veldseizoen
Anouk Roling
anouk_roling_13 op hotmail.com
Do Mrt 12 16:48:18 CET 2026
Beste ouders/verzorgers,
Het zaalseizoen zit er na deze week weer op. Dat betekent dat we weer lekker naar buiten gaan.
28 maart zijn de oefenwedstrijden en een week later, op zaterdag 4 april, start de competitie.
Voor een wedstrijd meldt u uw kind bij mij af, zodat ik kan regelen dat er genoeg spelers zijn voor de wedstrijd!
Graag zo spoedig mogelijk afmelden
Per mail bij: anouk.roling op kvatlantis.nl<mailto:anouk.roling op kvatlantis.nl> / wedstrsecr.veld.groen.blauw op kvatlantis.nl
Of stuur een appje: 06-34332735
Op vrijdag of nog later graag alleen telefonisch afmelden!!
Mocht u op vrijdag al merken dat uw kind ziek is en u twijfelt of uw kind zaterdag alweer opgeknapt is, contact mij dan vrijdag overdag alvast even. Dan kan ik alvast kijken welke mogelijkheden qua invallers er zijn. Wanneer u uw kind op vrijdagavond pas afmeldt, dan slapen de meeste andere kinderen al en is het lastig om nog een invaller te vragen.
Het rijschema voor komend seizoen staat inmiddels op de website. Indien u niet kan rijden, is het de bedoeling dat u zelf onderling ruilt met een van de andere ouders. Als u graag een routebeschrijving / declaratieformulier wil voor een wedstrijd waar u rijdienst heeft, kunt u mij een mailtje sturen.
Als u nu al weet dat uw kind er een wedstrijd niet bij kan zijn, laat dit dan alvast aan mij weten, dan kunnen we er weer een mooi seizoen van maken.
Met vriendelijke groet,
Anouk Röling
Wedstrijdsecretariaat J6 t/m J11 veld
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/j9_kvatlantis.nl/attachments/20260312/cc00f23c/attachment.html>
Meer informatie over de J9
maillijst