<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
</head>
<body>
<div class="default-style">
<div class="default-style"> </div>
<div class="default-style"> </div>
<div class="default-style">Op 6 juni zetten we al onze kampioensteams in het zonnetje! 🎉</div>
<div class="default-style">
<br>
Om 19:00 uur starten we in de kantine met een feestelijke huldiging van alle teams die dit seizoen kampioen zijn geworden.
</div>
<div class="default-style"> </div>
<div class="default-style">Juich mee voor onze kampioenen en blijf daarna vooral gezellig hangen voor een borrel. 🍻</div>
<div class="default-style">Samen maken we er een mooie avond van. Tot dan 🤍❤️💙</div>
<div class="default-style"> </div>
<div class="default-style">Gr</div>
<div class="default-style">Hans Klijn </div>
<div class="default-style">(namens de TC)</div>
</div>
</body>
</html>