Hoi allemaal, Ik heb Aisha gesproken en zij wil de A3 wel coachen …. En aan het begin van het seizoen ook nog wel trainen geven …. @ Mark; moet je dan nog dingen veranderen? Groetjes Chantal ------------- volgend deel ------------ Een HTML-bijlage is gescrubt... URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170813/f9565838/attachment-0001.html>