[Jtc] oefenwedstrijden
Hans Klijn
hans.klijn op ziggo.nl
Zo Aug 20 15:26:59 CEST 2017
Hoi Cees
Even nav van je app en het programma de volgende opmerkingen.
1. Onderlinge wedstrijd tussen E1 en E2 niet wenselijk volgens Kim,
Het niveauverschil tussen beide teams is te groot.
Dus graag nog alle moeite doen om een externe tegenstander te vinden.
En de onderlinge wedstrijd uit het programma halen
2. De onderlinge wedstrijd tussen A2 en B1 is ook niet echt wenselijk
(info Chantal.
Liefst dus ook een externe tegenstander, maar als dat echt niet lukt dan de
onderlinge wedstrijd maar handhaven.
3. Hopelijk vind je ook nog een tegenstander voor de D1 en A3
4. De oefenwedstrijd senioren voor welk team is dat Sen. 3 of 4. Is dat
afhankelijk van het team van KVA
Een gecombineerd team van Sen3 en Sen 4, heeft weinig zin. Dan is het team
veel te groot.
Dus keuze tussen 3 en 4.
Laat dat even weten
Gr
Hans
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170820/6bdcd377/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst