[Jtc] training binnen
Patricia Vlijm
patriciavlijm op planet.nl
Do Aug 24 09:57:44 CEST 2017
Beste jtc,
Afgelopen jaar heeft de D-jeugd binnen in de zaal op woensdag getraind. De
buiten dagen op het veld zijn dinsdag en donderdag. Mijn vraag aan jullie is
of dit voor dit jaar ook zo gaat zijn. Wellicht hebben jullie nog geen
antwoord hierop, maar ik zit met Tessa die op woensdag ook jazzballet heeft
van 16.45 tot 17.45 uur. Dus misschien hebben wij als gezin een probleem dat
ik graag vroegtijdig zou willen weten en proberen op te lossen!
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes Patricia Vlijm (moeder Tessa Schuurman D1)
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170824/db245437/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst