[Jtc] trainersindeling

Chantal Poolman chantal op poolman.demon.nl
Wo Aug 9 09:15:56 CEST 2017


Hallo allemaal,

Niels heeft gezegd dat hij nog niet wil trainen geven/coachen. Ik mag het later nog een keer vragen. Maar dat betekend dat ik dus nog niemand voor de A3 heb…. 
Wie zou ik nog meer kunnen vragen? 

Groetjes Chantal 

Van: Chantal Poolman
Verzonden: zondag 6 augustus 2017 09:52
Aan: 'Jeugd Technische Commissie'
Onderwerp: [Jtc] trainersindeling

Volgens mij is dit de laatste trainersindeling …… 
Robin heeft trouwens aangegeven gewoon 2x per week te gaan trainen geven….. Dus dan hoef jij niet te helpen, Petra! Volgens mij wil hij ook wel coachen ….. Dan hebben we eigenlijk teveel coaches op de C2 bedenk ik mij….. 
Kunnen we misschien vragen aan Aisha of zij de A3 zou willen coachen? Dan hebben we daar in ieder geval 1 coach? Ik heb trouwens Niels gevraagd of hij de A3 zou willen doen ….. 

Groetjes Chantal 




------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170809/5d99d4d3/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst