[Jtc] Rijders teams

Anouk Roling anouk_roling_13 op hotmail.com
Wo Aug 9 20:18:13 CEST 2017


Hoi allemaal,

Daar ga ik morgen of vrijdag voor zitten.
Dan stuur ik iedereen even een mailtje met de indeling.

Anouk

Outlook voor Android<https://aka.ms/ghei36> downloaden

________________________________
From: Mark Goverse <mgoverse op gmail.com>
Sent: Wednesday, August 9, 2017 7:37:33 PM
To: Jeugd Technische Commissie; Monique Verweij; Karin van der Sluijs; Sandra Loman; Anouk Roling; jojanneke.verschuur op kvatlantis.nl
Subject: Rijders teams

Beste Ladies,

Ik heb de teamsamenstellingen weer aangepast op de site. Voor sommige teams is het nog niet definitief van wie wat waar komt.
Maar willen jullie de teams weer indelen voor het rijden?

Van de F t/m A3 is gedaan.

Kunnen jullie aangeven wie voor welk team waar gaat rijden?
Dan kan het aangepast worden op de site.
Kan zijn dat er voor sommige teams al mensen staan omdat ze in het zelfde team gebleven zijn.

Groetjes Mark
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170809/b61c8afd/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst