[Jtc] Wisseling Anne C3 en Lieke C2

Janneke van Ginkel janneke1990 op hotmail.com
Ma Dec 18 21:24:54 CET 2017


Onderstaande mail wil ik morgen naar de teams sturen:




Beste spelers en ouders van de C2 en C3,


Via deze weg willen wij jullie op de hoogte brengen van de wisseling van Anne van Essen en Lieke Geusebroek in de teamsamenstelling.

Per ingang van 2018 zal Anne in de C2 gaan spelen en zal Lieke in de C3 gaan spelen.

De reden hiervoor is dat beide dames denken beter op hun plek te zijn in dit andere team.

Een dergelijke wisseling is van hoge uitzondering, maar na veel gesprekken zijn ook de JTC en de trainers van mening dat dit de beste oplossing is.

We wensen beide meiden, en natuurlijk ook de gehele C2 en C3, veel succes in de nieuwe samenstellingen.


Wij hopen hierbij alle betrokkenen voldoende te hebben geïnformeerd, maar als er nog iets onduidelijk is of er zijn vragen, graag even mailen.


Met vriendelijke groet,


Namens de Jeugd Technische Commissie,

Petra Taal en Janneke van Ginkel




------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20171218/aaf83ba4/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst