[Jtc] woensdag?

Chantal Poolman chantal op poolman.demon.nl
Ma Okt 30 06:09:49 CET 2017


Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of het al duidelijk was of de A2 er a.s. woensdag uit moet/mag voor het midweekteam of niet (dan trainen ze 2 woensdagen achter elkaar niet ….) 

Met vriendelijke groet
Chantal 

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20171030/28f80956/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst